lista

 

Vad har du på dig?
Helsvart och ett halsband bara för att inte vara helsvart.
 
Hur mår du?
Jag mår sådär, hade feber igår och har varit förkyld nu i några dagar. Ändå har jag ett relativt bra
immunförsvar, men så fort en börjar jobba med barn så pang blir en sjuk på dirren.
 
Vad har du ätit idag?
Två mackor med tonfiskröra och spenat samt kaffe. Nu strax ska jag göra lite taco då det är taconsdag.
 
Vem saknar du?
Faktiskt ingen. I helgen träffade jag många av de personer jag brukar sakna.
 
Senaste köp?
Tacos, kaffe och ginger ale. 
 
Vad skrattade du åt senast?
 Jag vet inte hur många gånger jag har sett denna skit från SNL. Paul Rudd <3
 
Vad grät du åt senast?
I lördagsnatt på väg hem ifrån pappas 50-årfest grät jag en skvätt för att jag hade missat
väldigt mycket av festen. Men det gick över rätt snabbt :))
 
Vem sov du med senast?
Becks. Hahaha så sorgligt svar, men hon sov ju hos mig i helgen. 
 
Vad läser du just nu?
Alltså fasen vad deppigt när en VILL läsa men liksom inte ORKAR. Jag har fortfarande inte läst
klart 'bad feminist' som jag började med i somras. Fy skäms Elly. Men jag skaaa verkligen ta tag
i mitt läsande då jag mår bra av att sitta och läsa böcker. 
 
Senast sedda film?
Livet efter dig. Jag har ju inte sett den sedan jag var och såg den på bion, men älskade den lika
mycket nu som då. 
 
 Vilken svordom använder du mest?
Fuck är ett bra svärdom. Helvete är också något som förekommer i mitt språkanvändade tyvärr.
 
Vem ringde dig senast?
Skypade med Becks alldeles nyligen.
 
En person du tycker är snygg?
 
 
Är ju inte svår med att tycka folk är snygga. Men dessa två hunkiga killar är ju vackra att 
titta på. 
 
Vilken är din favoritfrukt?
Banan då den är så sjukt användbar. Speciellt till min havregrynsgröt och till en kopp kaffe.
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
I wish. Nej men jag har aldrig blivit jämförd med någon kändis. Dock måste jag poängtera att
jag fick höra att jag var lik Eva i Eva och Adam när jag var liten och då det var en av mina
absoluta favoritserier blev jag jätteglad. 
 
Vad är du rädd för?
Ofrivillig ensamhet, strutsar, mina närståendes död.
 
Blir du lätt svartsjuk?
Nu har jag ju ingen partner, så har inte utforskat i just svartsjuka men tror faktskt jag skulle vara
ganska chill med det. Men tyvärr är jag en rätt så avundsjuk person i allmänhet. 
Det är ofta jag känner att jag vill ha något som någon annan har, oftast materiella saker
eller kan jag bli avis på ett utseende osv. Fram tills att konsumtionshetsen och skönhetsidealen
ändras tror jag inte det kommer förbättras tyvärr. 
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska, trots att jag pluggade i 6 år. Sedan arabiska då jag skulle tycka det vore så sjukt användbart
i vårt samhälle där det pratas just mycket arabiska. Speciellt på förskolorna som jag nu har börjat jobba
på. Kommunikation är ju så jädrans viktigt!
 
 
Vad för sorts personer faller du för?
Personer som har samma ideal som mig och som tycker att alla människor har värde. 
Sedan är ju charmiga och öppna personer som får mig att skratta alltid ett plus. 
 
Var vill du åka just nu?
 (berlin)
 
Island, barcelona och marocko, är två ställen jag är sugen på för tillfällen. Sedan finns det ju mängder av
ställen en skulle vilja besöka. 
 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Jag fyllde ju år i söndags och då hade jag bara önskat mig presentkort från IKEA då jag ska köpa 
en säng, vilket jag fick så nu är det bara sängköpet som ska göras. 
0 kommentarer