augusti

Hej!
 
 
Förra veckan kom Elin och Johanna för att hänga. Jag och Becks var sugna på någon slags
sommarbufffé så det slog vi till på. Hur kan en vattenmelonsallad se så oaptitlig ut med tanke på hur
gott det är? En måste ju liksom röra ihop alla ingredienserna..
Jag jobbade hela helgen och hann även hjälpa Jenny och David med att flytta. Jag är dock
ingen bärhjälp överhuvudtaget och är pinsamt svag. Men försökte ändå göra mitt bästa haha.
Sedan åkte jag och hade ett 24-h pass så var helt slut på söndagen. I tisdags var jag äntligen
ledig och då passade jag, mamma och Becks på att åka till mariannelund och sola och bada.
Vi tänkte dra till ingebo hagar, men då det var fullt åkte vi in till Vimmerby och åt på Zedigs.
Mamma och jag åt en crepe med chevré, honung och valnötter som var jättegod. Sedan tog jag
en kula glass med päronkonjak som också var väldigt god. 
Det var ju den 31:e juli vilket innebar att Sebbe fyllde 28 år. Så vi lägger in lite gamla foton.
Jag vet inte huuur många bilder det finns på mig när jag gör denna pussmun?
Det måste vara förbjudet att matcha kläder på tvillingar... Men denna min är också en typisk
Elli-pose. Som att jag ständigt var förvånad och lite trög. 
Ja, ni ser ju..
Som sagt..
 
Men grattis igen kärbror <3
På tisdagskvällen mötte vi upp Johanna och Bea och gick till bambugården för att äta mat.
Och inatt hade jag jouren och sov knappt. När jag gick av mitt pass vid 9 åkte jag direkt till den
nyöppnade nagelsalongen för att möta upp Bea då vi hade bokat tid. Vi var deras första kunder.
Jag har ju aldrig fixat mina naglar så detta var första gången. Men det var mysigt att sitta en timma
och bara småprata och titta på när ens naglar blir iordningfixade.
200 kr fick jag betala för dessa vilket är HELT överkomligt. Jag valde att inte göra så långa iom att jag
inte är van och jag tycker inte det är min stil eller passar mina händer överhuvudtaget. Men jag är
supernöjd. Nu är jag ju dock ovan så att bara sitta och skriva på datatangenterna är svårt, men antar
att en vänjer sig.
 
När jag kom hem somnade jag direkt och vaknade upp för att äta lite lunch, men ska sova lite till
tänkte jag då min kropp behöver det. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer