NY JACKA

 
 
 
 
Igår på eftermiddagen drog jag in till stan för att kolla runt i affärerna. Lönen hade ju kommit in och 
självklart skulle de handlas upp. Varför spara pengarna liksom?
Jag fick ett presentkort på monki ifrån Elin i födelsedagspresent. Med dom pengarna köpte jag världens
finaste jacka. Det är en bomberjacka i ulltyg. Hur läcker som helst så jag är supernöjd. Jag använde den
idag och kände mig rätt så smashing rent ut sagt, vilket kanske syns på spegelbilderna?
Efter det käkade vi iallafall på blå lotus där de serverar massa veg, som Elins jobbkollega hade tipsat om.
 
Idag efter jobbet hoppade jag av vid Skärholmen för att köpa med mig sushi hem. Om bara några minuter
befinner sig Elin på Målillamark och ska befinna sig på den hela helgen. Men det är ändå jobbhelg för mig
så det gör inte så mycket. Ikväll ska jag se på någon film och käka ostbågar. *ThE FaBoUlAs LiFe of ElLy.
 
 
0 kommentarer