pallarintegöranågot

 
Imorse vaknade jag av att solen sken in och jag svettades ihjäl. Klockan var 10 och jag fick ett
meddelande på facebook ifrån Becks som frågade om jag ville skypa. Öh ja?
Klockan var 9 på kvällen där och hon hade redan haft en mysig fredagsdag medans jag fortfarande
låg i sängen och skulle utforska min egna fredagsdag. Sa hejdå efter att ha pratat ett tag.
 
Åkte till bibblan för att låna böcker som jag måste ha läst ut tills på måndag. Det fanns inga
så fick köpa dom istället. Åkte till Skäris där jag drack kaffe och läste en av de köpta böckerna.
Jag gick även förbi röda korset där jag hittade ett par byxor för en tjuga. Det är helt klart vår
ute och träden är på gång att blomma utanför lägenheten. Nu sitter jag och läser noveller
och dricker alkoholfri öl som köptes för 8 kr på Prisma med öppet fönster. Min fredag är ännu
skapligt fin faktiskt. Ha det bra!
0 kommentarer