gp

 

 
Hej! Nu är jag hemma i Stockholm igen efter en snabbvisit i Hultsfred. I fredags var mitt tåg försenat så
jag missade att se Tovas utspring vilket gjorde mig riktigt irriterad. Men jag umgicks med min familj
i alla fall. Käkade tacos och kollade Winter's bone på tv. I lördags var vi bjudna på mina kusiners
studentmottagning. Det var ett härligt gäng med både familj, släkt och vänner.
 
Efter några timmar där åkte vi till Bea och umgicks ett tag innan vi for vidare till södra långgatan 31
där vi var ett litet gäng och förfestade.
Jag fick träffa Krisse efter att inte ha setts på 3 månader.
Jocke, Elin och syster.
 
Vi spelade kubb ett tag men vi tröttnade. Dessutom dök Jenny upp i någon timma för att kramas och säga hej.
Vi gick ut mot banan där det var efterfest. Där träffade jag massa av människor jag har känt sedan jag
var liten. Allt från gamla dagisfröknar till killar jag var kär i på lågstadiet. Det dracks öl, dansades till dåliga
låtar, vegburgare och politiksnack med både den ena och andra. Åkte hem runt halv 2 och däckade i sängen
ganska snabbt..
 
Och i söndags vaknade jag upp med en bakfylla utan dess like. Och det är anledningen till varför jag
inte dricker alkohol så ofta. Men efter ha käkat pizza med mamma, mina syskon, Tobbe och hans barn
ute i solen åkte Sebbe, Becks och jag till farmor, där även min faster var, för att fika och kolla i album.
Det är så synd att det inte sker oftare, för det är ju så jäklans mysigt. Vi satt i alla fall och diskuterade
vårt agg mot SD, mina fastrar och killar som tafsar på dansgolvet.
 
Åkte därefter hem till Stockholm runt 11 och gick upp och jobbade imorse.
0 kommentarer