ny jacka

Jag har nu den absolut finaste höstjackan i min ägo. Den kanske inte ser så mycket ut på bild, då
färg och form inte alls kommer till sig i sitt rätta jag. Men lita på mig. Det är den finaste höstjackan.
För någon vecka sedan hittade jag också ÄNTLIGEN de svarta perfekta utsvängda brallorna för ynka
50-lappen. Värt.
 
Ytligheter ytligheter. Ni kanske undrar hur det är med mig? Jo men jag mår bättre än de senaste
dagarna som sjuk. Därför fick jag äntligen jobba idag, vilket var jätteskönt. Dock är jag fortfarande
inte helt kry, utan är snorig och har lock i öronen, vilket gör att det känns som att jag befinner mig
under vatten hela tiden. I torsdags och fredags hade jag x-men maraton med mig själv. Det tar ju
ett tag att kolla på alla 6 filmer (inklusive Wolverine) men ikväll bytte jag ut action mot tårar
(fast jag tjuter ju till x-men också, tönt som jag är) och kollade på the faults in our stars. AH
den blir liksom bättre och bättre för varje gång en kollar på den. Så fin.
 
Nu ska jag läsa lite, sedan sova.
Ha det fint allihopa!
0 kommentarer