outfit

 
Okej, så häromveckan var jag ju på Erikshjälpen där jag fyllde en påse för 80 kr.
Däribland dessa byxor som är så knäppa och fula att jag självklart gillar dom.
Jag gissar på att dessa har sytts till någon utklädnad eller teaterföreställning med
tema Aladdin?! För jag känner mig som Jasmine när jag går omkring i dessa.
Det som är så synd är att de är extremt genomskinliga, som ni kanske ser på sista
bilden där en ser mina trosor. Därför använder jag långa tröjor så att jag inte
går omkring och visar hela alltet.
 
Igår när jag kom hem efter jobbet somnade jag ganska direkt och vaknade inte
upp förrän vid 10 idag. Nu är jag ledig i två dagar innan jag ska jobba lite till. Det
är så sjukt, för jag blir liksom glad att gå och jobba nu med tanke på att jag har så
få jobbdagar bakom mig och måste tjäna lite kosing. I alla fall har jag käkat frukost
framför senaste MVH på svtflow. Därefter har jag varit och handlat lite mat för kvällen.
Och klockan är bara 2, så vad fan ska jag göra nu? Jag funderar på att gå ner till
Erikshjälpen för att hitta mig en fin (billig) matta till sovrummet. Men vi får se.
 
Ha det fint!
0 kommentarer