bröllop

För några veckor sedan åkte min bästis ner till Småland för att hennes storasyster skulle gifta sig.
Egentligen var det tänkt att jag, tillsammans med min mamma och syster, skulle servera på
bröllopsmottagningen. Men jag var tvungen att jobba den helgen så tyvärr fick jag stanna kvar
i Stockholm. Men när Elin kom hem var jag så ivrig att se på bilderna som hade tagits. Och självklart
ville jag redigera lite bilder för att det var så fint. Så dessa bilder är några jag fixade iordning.
 
Kanske lite konstigt att ha med bilder på en tillställning som jag inte ens har varit en del av
(förutom att ha suttit med Elin som var brudtärna/toastmaster och bollat idéer haha)
men jag tyckte att allt och alla var så otroligt fina så jag kände mig tvungen att lägga
upp några bilder här på min egna blogg.
0 kommentarer