beatricekristin.blogg.se


Hoj Hoj!
Varje kväll innan jag ska sova lyssnar jag på Astrid Lindgren-sagor. Sjukt sömnande
och tryggt att ha världens mysigaste röst i öronen innan en somnar. Tips.
 
Just det, denna AL-historia skrev jag för att hoj hoj är ifrån Karlsson på taket.
Igår somnade jag vid halv 6 och förutom att jag vaknade upp vid halv 4 inatt,
vaknade jag vid halv 9 imorse. Jag är svinhungrig och ska alldeles strax
åka och handla då jag har fått pengar från CSN. Praise the lord i'm a
rich bitch. Eller kanske inte. Men jag har råd att äta tacos ikväll på grund av
enorma cravings. Idag är jag ledig och ska plugga till mitt första seminarie
som jag har imorgon. Men meningen med detta blogginlägg är att tipsa om
att Bea och Kristin har startat uppe en reseblogg som jag hjälpte till med.
De åkte igår till Dubai och ska åka omkring i världen i 4 månader vilket jag
är superavis på. Men jag hoppas att de uppdaterar något så en får läsa
om deras äventyr. -------> beatricekristin.blogg.se
 
Ha det fint.
 
 
0 kommentarer