ny bloggdesign

 
Ungefär såhär ser processen ut när jag kommer på att jag ska ändra om min blogg.
Från att vara uttråkad till idé till total misär till lycka.
 
Ja, vilken briljant idé. Jag ska ändra om min blogg för den är så gammal och ful.
VAAAARFÖR FUNKAR DET INTE? WHY, OH WHY GOD??'
 
 

Vad hände med html-koder, content, sides, wrapper och dylikt? Allt detta fick jag
faktiskt anstränga mig otroligt mycket för att lära när jag var yngre. Självklart trodde jag
att en skulle hålla på med detta fortfarande. Men kul att inse, efter sisådär 4 timmars
googlande, att en bara behövde välja en design och sedan bara trycka mellan alla
alternativ som fanns. Peace of a cake typ. Fuck you bloggen..
 
Aja, nu har jag i alla fall fixat klart med bloggen. Och jag är nöjd. Förutom det att headern
fortfarande är en aning för stort. Vilket Becks givetvis var tvungen att säga, alldeles precis
nyss då vi skypar medan jag skriver detta blogginlägg.
 
Ikväll har jag sett filmen Pride som var så jädrans bra. Den handlade om ett gäng homosexuella
i 80-talets London som väljer att stötta och samla in pengar åt gruvarbetarna som
strejkade vid det tillfället. Men hjälpen mottogs inte med glädje och många ville inte  
associeras till gruppen. En sätter skratten i halsen vid många tillfället. Otroligt stark film.
 
Ha det fint.

 
 
 
0 kommentarer