En outfit. Typ.

Alltså vet inte vart mitt fotogame har tagit vägen? Nu snackar vi inte foto som i FOTO-tagande
utan som i posering. Jag ser så arg och hård ut vilket jag VERKLIGEN inte är. Är så mesig och
lika mjuk som messmör. Typ. Notera också min extremt snygga väska där det står flawless på
som jag fick av Elin. 
 
Men planerna blev ändrade idag. Så ingen bio för mig utan istället har jag legat i fosterställning
med en mensvärkande mage. Inte det roligaste i mitt liv kanske. Man tänker ju att man ska 
vänja sig då man har varit en menstruerande kvinna i nästan hälften av sitt liv. 
Jag gick bort till affären (därav spegelbilden) och köpte mitt favoritgodis; pastellfiskarna.
Så nu känns det en aning bättre. För godis har ju en hjälpande effekt........Har jag hört.
 
Klockan 4 är det tvätt-tid då jag inte har tvättat sedan jag flyttade in. Jag försökte mig på
det första veckan men det fungerade inte, så det slutade med att jag stod och skrek 
nere i tvättstugan i ren frustation. Bra första intryck inför sina grannar...
 
Ett litet tips från mig till er: gå in på svtplay och börja kolla på Mitt psyke och jag. 
En sådan sjuk intressant serie där man får följa 7 personer med olika typer av psykiska
sjukdomar och de filmar med sina mobilkameror så man verkligen får följa med dom i deras
vardag. Väldigt intressant på så många plan. 
 
Det var allt från mig. Ha det fint!
0 kommentarer