david hasselhoff? Är det du?

 
Detta inlägg skulle jag lägga upp i torsdags men jag lägger upp den idag då jag inte har
något roligare. Såhär gick jag omkring i torsdags. I mina vida 70-tals byxor som jag försöker
visa upp på andra bilden. Jag hittade dessa byxor i en 2hand-affär i Skärholmen.
Jag kan nästan svära på att det är en äldre herre som ägde dom innan mig för grenen är så 
mycket längre ner än på "kvinnobyxor". Vad tycker ni om mina avslappnade poser då?
Kan ju också vara så att jag försökte härma David Hasselhoff efter att min kusin Maja la upp en
bild på facebook och jag försökte se om jag kunde pull it of. Det kan jag inte.
 
Påtal om något helt annat än Hasselhoff så kom Sebbe och sov över hos mamma
i torsdags för att åka till Tyskland dagen efter för att handla sprit. Träffar ju mina
syskon alldeles för sällan tyvärr, så när jag väl träffar dom så njuter jag som FAN.
Och igår umgicks jag med Bea och Johanna. Vi käkade pizza och snackade skit om
männniskor och livet, ungefär. Det var mysigt. 
 
Imorse vaknade jag av mitt egna hulk-gråtande då jag drömde att min mamma dog. Fruktansvärd
känsla. Somnade om och drömde att jag blev våldtagen av en gynekolog. Så ni förstår
vilken hemsk natt jag har haft?! Jag var tvungen att ringa mamma förrut <3 
Men nu är jag alive n kickin'. Har bara gått till coop och handlat en redbull och ska nu sitta
och kolla igenom sista säsongen av how i met your mother. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer