polotröja

Bilderna blev otroligt kassa. Anledning? mamma tog dom. Men jag orkade inte stå och böka
med det själv. Polotröja <3
 
Jag hade först tänkt skriva, utan att tänka mig för, att min mage syns otroligt tydligt på dessa
bilder bara för att "hinna före" er som ser. Men sedan tänkte jag "MEN VEM FAN BRYR SIG??!".
Jag har ju gått upp rätt så mycket den senaste tiden och har knappt använt mig av tighta kläder
eller magtröjor som jag använde supermycket för bara något år sedan för jag är inte bekväm i
det längre. Jag är inte i mitt  bästa välmående för tillfället och då väljer jag inte att lägga fokus
på det utan på allt annat som är betydligt viktigare än att träna och äta "rätt".  Det är mitt egna val
och det gör inget ifall min mage syns lite extra på dessa bilder. Jag är tjock. 
 
Och jag är okej ändå. 
0 kommentarer