Bra helg


I fredags frågade Bea ifall jag ville följa med och käka på hulingen, vilket jag ville. Jag har faktiskt
aldrig ätit där så det var spännande (haha min definition på spännande är rätt så skrattretande, "åh vad
för mat bjuds det på, SÅ spännande") Fick dessa risbollar med kimchi och någon soja vilket var
jättegott. Vi hann även gå in på systemet och till bibblan för Bea skulle hämta ut kurslitteratur.
Bjöd in henne en snabbis hos mig för lite eftermiddagsvin och lite mer snack innan hon åkte hemåt.
Jag började fixa iordning mig i kläder jag alltid använder, men som jag är bekväm i och gick
bort till mamma där Tobbe, mormor, Sebbe och Rebecka var. Vi firade mamma som igår (söndag)
fyllde 49 år. Grattis igen mamma <3
I lördags jobbade jag på Målillas årsfest från klockan 1 till 1 på natten. Jag stod och skar lök som om
det inte fanns någon morgondag till potatisgratängerna hela dagen och serverade till onyktra sportsnubbar
hela kvällen, men det gick bra och jag var heelt slut när Johanna var bäst och körde hem mig på natten.
 
Igår åkte jag och Johanna till Kaalmaa för att hänga med bägges favoritperson number one, the one
and the only Queen Elin Andersson, härskarinnan av allas välmående, kärlek och framförallt GLÄDJE
(varsågod och njut av hybrisen!) Vi shoppade, käkade subway, shoppade lite mer innan vi åkte till Öland
där bilden ovan är tagen. Vi satt egentligen i bilen och drack kaffe och hemmagjorda chokladbollar för det
blåste, men systrarna insisterade att vi skulle "ta en fin bild på oss". Så det är det denna bild ska representera.
Åkte förbi en sväng hos Elin och Oskar innan det blev kväll och vi åkte hemåt, med ett matstop på
max och lärde känna varandra ännu mer genom att prata om toalettvanor. Sweet ;)) 
Jag har som ni märker haft en ypperligt bra helg med härligt sällis.
 
Kjamizz!
 
 
0 kommentarer