poserar

 
 
Såhär går jag klädd idag och jag tänkte passa på att ta lite kort i spegeln precis innan Bea kom
och hämtade mig förut. Igårkväll fick jag förresten reda på att jag blev godkänd på min hemtenta?? '
Alltså what?? Jag har ju en teori om att mina lärare måste ha tagit något och blivit höga när de rättade
min hemtenta då den var uselt skriven. Men skitsamma, jag blev i alla fall superglad över det och nu
kan jag checka av den och fokusera på kommande paper som ska skrivas.
Vi var borta vid stegen en liten stund för jag skulle kolla på nya stolar, men hittade inga tyvärr. Men fikade
lite snabbt innan vi åkte hem till mig och spelade yatzy och pratade framtidsplaner. Nu är jag heelt
slut och måste egentligen skriva färdigt en uppgift, men jag orkar inte riktigt det så istället ska jag kolla
på fresh Prince in Bel Air (tack netflix för att ni har tagit in den <3). Imorgon och på torsdag ska jag
jobba så jag passar på att njuta av ledigheten.
0 kommentarer