tatuering nummer 2

Ville skriva ett separat inlägg angående min nya tatuering då jag tycker den förtjänar det.
Jag och Becks har sagt i ca evigheter att vi ska tatuera in en tvillingtatuering på något sätt
då vi både tycker tatueringar är grymt snygga och bara för att det är fin grej att göra ihop.
Så äntligen tog vi tag i detta och åkte till white trash tatueringsstudio som är i kombo med
en restaurang/pub. Supercoolt. Det gjorde ont såklart då det är en nål som sticker i en så
jag knöt min näve men försökte att inte göra allt för många miner då jag satt med en tjej
som hade tatueringar på hela kroppen. 
Och såhär blev den finingen. Tog det finase typsnittet jag hittade på dafont och denna är verkligen "jag".
Det är klockslaget som Becks kom ut och sa hej till världen. Är så jävla nöjd alltså. Självklart älskar jag
min första tatuering då den representerar mig och vad jag står för, men samtidigt är denna tatuering
så personlig som det bara går. Det är min syster som alltid kommer att finnas där. 
Och Becks valde ett annat typsnitt, liknande mer en klocka och alltså två minuter efter 
då jag kom ut till världen.
 
Jag älskar dig Becks!
0 kommentarer