farmor 81 och Linkan

Hej!
 
Jag trodde inte jag hade tagit några bilder på mig och syster från Sebbes examen men det hade
jag gjort med mobilen och tycker ändå den är värd att visas för omvärlden. 
(Det kan ju också vara en liten utfyllnad för detta inlägg också)
I lördags åkte jag och Becks till farmor då hon fyllde 81, som jag redan nämnde i tidigare blogginlägg
Presenter och wienerbröd tog vi med oss och det vart min farmor glad av. Ungefär samtidigt dök även 
faster Inga-lill upp som jag inte har sett på ca 1 år vilket var trevligt. En inser att en träffar sina släktingar alldeles för sällan. Efter några omgångar kaffe och trevligt prat om det mesta åkte vi förbi Jenny
i Målilla där vi spenderade några timmar med hembakat fika och prat <3 
Igår på nationaldagen åkte jag, Becks, Bea och Johanna till Linkan för att hälsa på Kristin. Nästan direkt
när vi kom dit gick vi bort till vackra trädgårdsföreningen, med ett pitstop på hemköp för att handla sallad, chips och choklad. Alltså allt som behövs för en välfungerad stund ute i solen i några timmar. Och här
hängde vi i några timmar och umgicks som fem tjejer gör mest och bäst genom att sola, skratta, diskutera
och bara ta det lugnt. 
 
Nu ska jag käka. Ha det fint!
0 kommentarer