sommaroutfit

Jag tänkte att jag lika gärna kan passa på att lägga upp en bild eller två på hur jag går klädd
idag. Verkligen inget märkvärdigt, men ändå viktigt att poängtera att detta är första gången
jag bär shorts på ca 2 år. Det har egentligen inte funnits någon anledning till det förutom att jag
inte har hittat ett par shorts som jag tycker om förrän nu då de är lite längre och jättesköna.
För finns det något värre än lår som gnids ihop så att det känns som att de bränns upp? Nej.
 
 
 
Jag är ju kritvit pga solar nästintill aldrig och ser mig själv som en vampyr som tar upp handen
för ansiktet varje gång jag går ut i solskenet. Jag förstår inte ens varför jag känner att jag måste
"försvara" mig till varför jag inte är brun och "solkysst" som det så fint heter?! Hej jag heter
Ellinor och jag hatar solen. 
 
Nu ska jag duscha och sedan laga mat. Jag ska också försöka hitta några användbara kläder
tills imorgon då jag ska på min kära storebrors examen.
 
Ha det fint!
0 kommentarer