Fika

Hej! Här kommer några mobilbilder lastat. Häromdagen började jag operation "sätta upp mina tavlor"
då jag har väntat på rätt tillfälle och tavlor som har köpts. Alltså vet ni hur lång tid denna process
tar? Dessutom är det några gamla tavlor som ser helt annorlunda ut på baksidan så har fått fixa
och dona med den skiten. Aja, snea blev dom också så väntar på att få låna mammas vattenpass.
Så bilder kommer senare på resultatet. 
I onsdags bjöd jag min moder på pizza/kebabrulle. Det är OMÖJLIGT att fota så att en pizza
ser relativt god ut. Nu ser den bara flötig och äcklig ut. Men den var god. Jag lovar. 
Jag skrev på en uppgift och sedan kollade vi på filmen Spotlight som mamma inte hade sett.
Men hon tyckte den var jättebra. Mysig kvalitétstid med min moder är alltid uppskattat.
Igårkväll kom Jenny och Mojf och överraskade mig med medhavd fika. Jag blev förvånad, men väldigt
glad. Trycke in mina sojakorvar som jag hade tänkt skulle ätas framför en dokumentär. Men detta
sällskap är att föredra om jag ska vara ärlig. Johanna kom också förbi. Vi satt och pratade om vår
barndom, den nyfödda prins Oscar och "tjejkläder" vs "killkläder". 
När de hade åkt drog jag och Johanna till Bea och Essas nya lägenhet som ligger supernära, vilket är
jätteroligt. Lägenheten var jättefin och vi satt och spelade kort hela kvällen och drack ännu mera kaffe.
Detta resulterade i att jag klockan 3 på natten sätter igång sleepless in Seattle på netflix och gråter
till innan jag lyckades, på något mirakulöst sätt, somna. 
 
Idag det är fredag. Eller Fri Yay som folk skriver. Jag hade tänkt gå bort till Beas jobb för att hälsa 
på och dessutom leta efter en mössa då jag har tappat bort min. 
 
Ha det fint!
 
0 kommentarer