Creepy barnen Svensson

Häromdagen var min kära moder här för att jag skulle ta lite kort på mormors fotografier. 
Jag hittade denna skönhet och tänkte mest 'hold up' - Jag MÅSTE lägga upp den. Den är för
pinsam och underbar för att inte läggas upp. Jag kommer verkligen ihåg när detta togs. Fotografen
tjatade på att vi skulle hålla om varandra, så det är inget självvalt även att en hinner tänka
*åååh så sötanöta de är de där tvillingarna som håller om varandra och med en storebror
som ler likt Alex i introt till filmen A clockwork orange (se här så förstår ni) som om han beskyddar
mot all ondska i världen. De matchande kläderna (notera dock alltid olika färger för annars ser man
alldeles för mycket tvilling ut) och håret, ja håret ska vi inte ens diskutera. Jag såg ju ut som en sagoprins
med de där inåtvända lockarna. 
 
Det var allt från mig.
 
 
0 kommentarer